Saturday, March 6, 2010

Saturday Night Craze

10.30-11.00 malam (Casa Subang)


Haha..penat dowh main lari2 malam nih.Haha meh aku citer.Malam Sabtu tu, aku ngan din g makan kat bawah casa kat mamak nih. Makan2 n borak2 dah pukol 10.15 dah. Plannye sebenarnya nak swimming kat bawah lepas makan.

Malangnye pool sepatotnya tutup kol 10. Tapi ktorang cam nak mandi gak. So balek la tingkat 17 n tukar baju. Masa dalam lif tetiba terpikir lak bende jahat nih.

Aku : Panas dowh malam ni
Aiman: Ye ar, jom g swim
Din: Mandi2

Lupa lak tekan tingkat 1. Lif stop kat tingkat 9. Kebetulan dak2 pompuan Bank n Sime Darby ade kat floor 8.Unit facing each other. So hehe, ktorang pon sebulat suara nak g kaco2 jap. Men tekan loceng n lari2.Haha bodoh gle. Tekan la 3- 4 kali n 3-4 kali gak la dorang bukak pintu. Marah2 sebab xda org.. lawak dol.lari2 laju2 turun pakai tangga.

So back to swimming, g la tingkat 1. sekali xleh mandi, pak guard ada ngah halau org2.ADoi..
So on the way naek atas balek, ktorang pon cam x puas lagi kaco org nih. So ktorang cam buat kelainan sket

Aku: Plan baru jom
Aiman: Ha, aku tau, kte letak troli depan rumah n letak tuala kat troli tuh. Gerenti cuak nyer
Din : Haha..aku ngan dana tutop kepala ngan tuala n pakai gogel dok tepi umah
Aiman: Semart arh! Dorang Bukak pintu pastu korang takotkan..haha

SO ktorang letak ar troli n tekan loceng. dak Bank dulu la.. Dengar la dak pompuan gelak2 kat dalam umah. Terkejot dowh dorang ble nampak troli. Untuk tambah seram, Aiman gerakkan troli dari jaoh n aku ngan din buat suara hantu.Serius nampak cam gerak2 sendiri..

Azreen: Eh asal ader troli nih? ( Ngah jalan ke gril umah)
AKu ngan Din: Huahh!!!

Dorang jerit beb..hahaha..lawak maksima..haha..lari lagi.Penat gle.

Aiman: Weh2, dak Sime x buat lagi..Jom
Aku : Layan2

So ktorang pon setting prop kat depan umah Sime Darby.. Leh dgr la dak2 pompuan Bank yg dok sberang rumah dak Sime gelak2.haha. Skali masa tengah tekan loceng

Azreen: Weh! Tu bukan Umah Sime darby la, umah dorang kat sebelah, bukan seberang!
Aku : Ye ke? (terpinga2)

Bengong, Din ngn Aiman da lari dulu la.Ya allah, salah rumah la pulak.. :(

Pecut bai lari kat tangga depan lif.20 m.penat2. Skali aku nampak din datang balek kat umah yg salah tuh.Orang dalam rumah tu kuar n Din lari pecut. Cuak habis..Haha..lawak gle malam ni..Serius

Kudos to 'Pengacau2':

Aiman
Afiq
Din

Sory to :

Azreen
Sofea
Lydia
Amalina

Haha. Best night ever

P/S : Mana pernah buat bende2 nih kat SASER :D..

2 comments:

  1. fyi, ktorg jerit BUKAN sebab ktorg takot gler babun kat 'hantu2' gila kat luar 2
    ktorg jerit sebab ANNOYED gler kat monyet2 mane yg tersesat kat casa smpi pndi tekan2 loceng org
    ok?
    tlng la jgn feel 2 proud of urself

    p.s. not mad
    juz setting things straight
    =)

    ReplyDelete
  2. mmg la takley wat kat SASER!!!
    mana ada dak pempuan
    hahaha

    ReplyDelete