Tuesday, September 15, 2009

Assalam

Agak lama aku tak post baru...akhirnya ade gak idea...
Citer dier gini... (Lepas Buka Pose)

Aku pasti hampir sumer budak SASER ada mengalami situasi dibawah..

Dana: Wei jom turun maghrib..aku xnak kena rotan lagi owh...

Kodeng: Cepat la... lambat tol

Hadi dan Amir: (dah blah)

(Kodeng berlalu pergi)

Dana: S***.. bukan nak tggu..Mana g slipar aku nih..tibai je la mane2

Dipendekkan citer aku nak tibai slipar kat dorm aku...ade la 4 ke 5 lagi...Yang pelik nye yang tinggal sumer slipar kiri! What tha Hell!! Terpaksa aku pakai slipar kiri dua2 blh kaki...Yang peliknye.. asal bole jd camtu..dak saser nye kaki sumer sehat dua2 blah (kcuali senget)... Ada gak makhluk yang curi sblah sliper je...alang 2 amik je la dua2..kan senang..alang2 buat jahat biar la jahat btol...Sumer budak skola ni cam dah merelakan sliper mereka dicuri (kecuali Form6) ... So slamat 'meminjam' :)...Jadi la eh cam budak nih


Peace!!!

2 comments:

  1. hahaha
    yeah, ive been in that sitt,,
    hahaha

    tell bout 'the persuit of DEPIness'
    im sure itz gonna be hell gud,
    hahaha

    ReplyDelete