Saturday, September 26, 2009

Best woo jadi mamat nih

Pernah x korang terbayang ape jadi kalo korang g wayang n nampak muka korang kat 'now showing' punye sign?

Sure best en??

Haha..sbnarnya takde kena mengena pon pasal ape yg aku nak cakap ngan statement tersebot.. :)

Aritu aku berkesempatan (ari Khamis!) pergi ke kl bersama rakan2 yg baik, Eddy n Ridwan dan nak dipendekkan crite, kol 5 petang g la tgk wayang kat klcc jap.

Ade 2 crite yang best, The Ugly Truth n Gamer dan dibintangi oleh Gerard Butler untuk both film.Power owh jadi mamat nih..orang 1 movie kuar, dier dua...tabik2

Slalunya sbagai sorang laki, surela aku nak tgk action dan ganas2 en, tapi entah la, haritu takde mood lak dan aku memilih crite chick flick tersebot. Romance pon best ape, tapi kalo g ngan awek2 la...tgk ngan laki ade rase sedikit 'gay' tapi nasib baik crite takde la lucah yg terlampau..so xda la pelik sgt.. :)
Untuk fair kan ngan ridwan, ktorang tgk gamer lps tuh n still aku teringat2 lagi crite di bawah



Knape aku rase crite ni best gle:

  • Aktres n aktor yang bagus n pandai berlakon. Ada scene yang agak awkward nak dilakonkan di handle ngan baik. Kena tgk sendiri la chemistry mereka. Macam kehidupan btol2 lak...
  • Crite die banyak membongkar rahsia, fikiran perverted n perilaku lelaki.Taktik common untuk tekel awek pon dibongkarkan dan got to admit, memang betol pon.. :)..tu yang best tuh..
  • Aku yang x yakin ngan Leonidas aka Gerard tuh bole berlakon crite romantik ke x bertukar fikiran dlm 10 minit pertama.
  • Lawak dier agak 18sx tapi tu yang best tuh.. :)) Ada sedih, komedi n sumer. Dari wrestling dlm jell-o ke sluar dalam wanita bergetar sumer ader..
  • Plot dier mudah difahami, orang yg x reti bahasa inggeris pon bole faham n tergelak2..btol ni..
  • Lama gak tak glak puas2...
  • Aktres2 yang cantik. :) Katherine Heigl da bom
  • Gamer best pasal tembak2 tapi pasal tu je la, xda yg spesel nak tgk balek.. tapi bergantung kepada individu masing2..korang nye suke en??

Thanks kepada Eddy yang belanja makan kat Yellow Cab...Kedai yang agak terpencil di Dang Wangi tapi pizza n italian food dier gempak habis. Pizza dier dah tak muat nak letak inti dah. Besar gle. X caya, cuba la!!!Kudos Eddy!!!


No comments:

Post a Comment